Hur kan det komma sig...

att alla skottar som jag någonsin  träffat har ca 7 ggr mer energi än vanliga människor? Har precis tillbringat ca 3 timmar med Rob & det känns lite grann som om jag blivit överkörd av en lastbil. Han pratar & han pratar & tillslut känns det som om att man skulle ge vad som helst för 5 minuter av total frånvaro av ljud. Det var samma sak med Andrew, fast med honom räckte det med 2 timmar innan man befann sig i fasen 'snälla prata inte mer, studsa inte runt & hitta inte på ngt nytt'. Anyway, fick lite känslan av att Rob har adopterat mig så det är nog bara att försöka vänja sig... Men oh vad jag skulle uppskatta att bara få sitta ned med en annan människa & ta det lugnt utan att livet behöver gå i 230 knyck.

Kommentarer
Postat av: mamma

Är det det vanliga kraftpaketet: rött hår som skruvar sig lika energiskt som personen själv, spänstig med kraftfull fysik och självförtroende i top?

2007-09-14 @ 13:00:27
Postat av: Ida

Självförtroende jaaa, resten niet. Han klättrare så han är rätt senig & gänglig, blont hår i hästsvans.

2007-09-14 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0