Långt om länge...

Inte världens bästa bild vad gäller skärpa men så här ser jag iaf ut idag. Har sedan visat sig vara en rätt dum outfit. Hade jag kunnat gå tillbaka i tiden (& kunnat modifiera min dag ngt annorlunda) hade jag satt på mig min superkorta American Apparel kjol, tunt, tunt linne & flippflopps & dragit ned till stranden. 32 grader idag...

image96

Kjol: Just B.
Topp: Jus D'Orange

Oj vilket Jus tema det blev, helt omedvetet! Kånkar runt på Bayswatern & har på mig svarta mockapumps som jag plockat upp i en liten vintageaffär.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt kjol! Hur trivs du i huset? Såg ganska mysigt ut!! Kram!

2007-09-27 @ 23:22:06
Postat av: Ida

Tack! Jo jag trivs bara bra! Mitt favoritrum just nu ar frukostrummet, tillbringar typ all min tid dar men ssa fort jag kopt in lite prylar till mitt rum sa tror jag att det kommer att bli riktigt mysigt det med! Kram!

2007-09-28 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0