Megha har...

förövrigt tagit sig in på min topp-femlista över personer som jag tycker om här i Kanada. Kom hem som ett trött vrak igår och tänkte apatisleva i mig lite yoghurt då hon kom flängande med en stor skål rykande varm indisk stuvning till mig. Blev så glad, jag som älskar indisk mat! Efter det kände jag mig ca 120% piggare sa vi knatade upp till hennes rum & tittade på hennes senaste shoppingfynd (från samma affär där jag köpt min röda klänning, visade den nämligen för henne så hon knatade dit for att se vad de hade för andra dyrgripar). Inser att jag är väldigt skandinavisk medan Magha är väldigt indisk... Hon är så färggrann & mängden guldbrokad som hon besitter kommer jag aldrig ens att vara i närheten av om jag så ens försökte 100 år. Vill att det ska smitta av sig på mig med! Iaf, Megha hade köpt en knallgrön satinklänning (med ballongkjol) så om Isolde bara går med på att köpa en i guld så kommer vi alla att se ut som glammigt julpynt (eller som Isolde sa, crazy drugged easter decoration)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0