Ngt alla borde unna sig...

ar lite glamour i vardagen! Det behover inte vara ngt alldeles utover det vanliga men ngt som gor att du far en liten guldkant i tillvaron. For mig kan det vara att kopa pa mig lite korsbar (det absolut godaste jag vet, ge mig korsbar & jag gor vad som helst! Min utopi ar en frukttradgard!), tanda ljus & mysa i soffan med en varm filt & en kopp Yogi kanelte (med spadommar!) el som i detta fallet ett nytt glossigt nr av ELLE. Magasin gor mig glad, sa enkelt ar det, ju fler desto battre.
 
image52

Temat for detta nr ar rosa, inte bara for att det ar fint & gor varje vettig manniska glad utan for att stodja brostcancerforskningen. Sa, gor en god garning & kop ett band!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0