öl, öl, mera öl...

Det blev lite lätt för mkt igår känner jag idag. Ar inte tipptopp. Well, det var roligt iaf! & joo, jag drack faktiskt också öl, det måste man här borta i annat fall kan man nästan lika garna strunta i att gå ut. Det finns en gräns för hur mkt Bacardi & Smitnoff en människa egentligen kan dricka... 

image85 
Rob & Remo

Sedan var det kanske inte helt optimalt att gå till en pub tillsammans med en skotte & en tysk (även om Remo bara är 'halvtysk', hans pappa kommer från Italien)...

Kommentarer
Postat av: O brother, were art thou

Jag skulle nog välja öl framför smitnoff, jävlar va jobbigt att dricka smitnoff en hel kväll...smiTnoff...

2007-09-22 @ 18:58:10
Postat av: mamma

Tur att pappa inte läser om dina äventyr borta i stora världen.

2007-09-22 @ 21:02:01
Postat av: Ida

Magnus: Jag sager ju det, det ar helt omojligt. Varfor tror du att jag tvingar i mig det dar ackliga humleblasket?
Mammi: Jo men pappa gillar ju ol... Men jo, pa det stora hela sa mar han nog battre av att inte lasa

2007-09-23 @ 20:25:42
Postat av: mamma

Jag har tänkt visa honom hur han kan läsa ditt blogg. Världen är så mycket större än Lycksele!

2007-09-25 @ 23:38:01
Postat av: Ida

Eh, naaa. Tror att pappa & jag mar battre av att han inte laser, vill inte ha ilskna formaningar...

2007-09-26 @ 01:36:12
Postat av: mamma

OK, förstått.
Något annat; adressen är väl till huset på bilden, dvs ditt hem i Kanada. Skall jag skicka viktig post till denna adress eller skall jag testa först med ett vykort att allt fungerar?

2007-09-26 @ 20:15:08
Postat av: Ida

Ja den ar till huset, inte intitutionen. Ser det ut som om det ar rakningar sa oppna dem nu hemma i sverige, de hinner inte hit denna manad & ja det kan nog vara vart att testa med ett vykort forst.

2007-09-26 @ 23:59:27
Postat av: mamma

Vi vill inte att Kronofogden knackar på din dörr där och tar därför hand om sådan post här. Men post som studentvisum osv vill vi skicka till dig snabbast och säkrast.
PS: Pappa vill också se huset du bor i och ditt fönster.

2007-09-27 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0