Otack är världens lön...

Så känns det just nu. Stackars pappa ställer upp & åker ner till Lund från Västerbotten, hamnar mitt i kaoset men klagar inte utan monterar ner möbler, lagar mat & släpar runt på galet tunga saker. Det som känns så sjukt jobbigt just nu är att jag var tvungen att åka därifrån & lämna honom med allt. Han gör denna jätteinsatts & som tack får han flyttstäda... Mitt mål i livet är nu att bli rik, åtminstonne så rik så att jag kan köpa pappa en bil & en business-biljett till Australien. Synd bara att man är geolog...

 image21

Hade kanske kunnat pyssla med något mer lukrativt än att gräva ner mig i arkiv & artiklar... Well, lotter får bli min melodi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0