Precious.

Jo & så köpte jag ju denna också. Eftersom mängden bagage var begränsat till ynka 46 kg fanns det inte riktigt utrymme för en massa handväskor. Således har jag fått hanka mig runt med Bayswatern & Oililyn, behovet av en plain brun väska som rymmer alla nödvändigheter (men inte en mindre afrikanskby så som Oliliyn) har med andra ord varit skriande. Så igår slog jag till på denna från Banana Republic (älskar dust bags!). Eftersom det är äkta läder & inte syntetskit (hurrv) velade jag lite fram & tillbaka ett tag om jag skulle köpa den eller inte. Sedan insåg jag att jag inte kommer att kunna köpa speciellt många väskor till med tanke på mitt nya rums storlek & att det därför var lika bra att lägga ut lite pengar på en väska av god kvalitet som jag verkligen gillar. Sagt & gjort, nu är den min & jag älskar den så som man älskar en hundvalp (Bayswatern är min baby).

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0