Ruta ett.

Lite sa kanns det nu. Fast pa ett positivt satt, man har chansen att borja om & gora ngt helt nytt. Min malsattning ar att jag ska vara superambitios & inte hamna i trubbel (inga mer day's of our life incidenter). En av de fa saker som kanns tungt just nu ar att jag har fatt lamna alla mina bocker bakom mig. I nulaget ager jag tva skonlitterara bocker. Harry Potter & Den langa flykten. Den sistnamda ar min absoluta favoritbok i hela varlden som jag alltid sagt att jag skulle ta med mig till en ode o. Vad galler HP sa var den val oki. Tyckte om inledningen men sedan kandes det mer som en allt mer langsokt transport mot slutet. Min teori ar att Rowling borjade bli lite trott pa Harry, ungefar som jag inbillar mig att man blir trott pa hemorojder...

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0