Saker som moi inte begriper, 2

Idag tog min deo slut. Eftersom den var sa slut som en deo kan vara fick jag omedelbart bege mig ut pa jakt efter en ny. Later det svart? Nej, men det var det. Efter femtielva affarer borjade jag misstrosta nar jag tillslut snubblade in pa en affar som salde ungefar allt som har med skonhets & kroppsvard att gora. Dar fanns det ca 132 olika marken av deoderanter, men de var alla i sprayform el som torrstick. Den enda roll-on som fanns hade placerats pa den nedersta hyllan. Hela den kanadensiska torrsticksbesatheten ar dock inte det som jag finner markligast, det ar istallet det som star tryckt pa min deo - Dove, anti age. Vada anti age? Hur mkt aldras huden under armarna, & fine forr el senare blir man val rynkig dar med men hur mkt visar man egentligen sina armhalor? Neeej, jag ar lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0