Smärta...

Jag har så ont sa ont! Rob tvingade mig att göra 3 x 12 situps på en ond maskin igår. Inte bara crunch så som jag brukar göra utan den typen av situps som man måste kämpa sig upp hela vägen & typ ta på tårna. Första settet gick bra, sedan blev det mest jobbigt & pinsamt. Konversation mellan Rob & Ida:

I: I can' t do it! It's too hard!
R: Yes you can! Come on, just a few more!
I: But it hurts!
R: I know, but you can do it! Go on!
I: I'll die!
R: No puppet, common! Fight!
I: Gaaah, I hate you! I will never do this again!
R: Push, push, nearly there!

...
 

Kommentarer
Postat av: B...

Porrigt...

2007-09-20 @ 00:28:42
Postat av: Jo

Måste säga att jag tyckte att det lät lite mer som det gör efter 9 månader =)

2007-09-22 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0