Snap girlfriend!

Igår råkade jag förvirra mig in på en gata som jag borde ha hållit mig borta från. Uppradat framför mig låg butik efter butik med fabulous fashion... Inte bra (rapporterar senare om de cravings som väcktes). Medan jag andlöst travade runt (ungefär så som jag inbillar mig att en nunna känner sig när hon har fått en fribiljett till vatikanen) råkade jag höra följande lilla meningsutbyte: 'Karl Lagerfelt? Who's that?' Iiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkk! Mental & fysisk tvärnit hos väninnan bredvid. Upprört utropar hon  'Chaneeeel??!! Now we have to go in there stupid'...

Kommentarer
Postat av: sQ

Testing, testing

2007-09-12 @ 22:16:54
Postat av: Anonym

Tjo och tjim, jag kan kommentera. Bussigt av dig att häva min munkavel. Det var på tiden.

2007-09-12 @ 22:18:43
Postat av: Ida

Oh, jippi! Kram pa dig Sussie Q!

2007-09-13 @ 01:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0