105 kort senare...

Rob funderar ju som sagt på att tillfälligt lägga geologin på hyllan & försöka bli fotograf istället (...) - & moi har uber-länge velat ha en ny blid till min blogg = idag bestämde vi oss för att fota lite. Eller lite & lite, min tanke var typ en bild eller två framför huset & sedan en bild nere vid korsningen Bloor & Spadina. Robs inställning var lite annorlunda...

R - So Beb, I'm going to run in front of you when you are walking down the street and take photos of you, oki?
Moi - Eh, what? Like multiple photos?
R - Hon, we are not going to take just three or four photos...I have my entire bag full of film!

Så, det var vad vi ägnade den första 1.5 timmen av morgonen åt - fota mig när jag travade runt nere i down-town Toronto. Um, snacka om att inte få vara blyg...gissa hur mkt folk glodde eller... Först ville jag mest bara skratta åt hela pinsamhetsfaktorn, med efter ett tag vande jag mig - gå, skifta profil, ignorera gloende barn & gamla gubbar, skrika ut varningar åt Rob som gick baklänges & försöka se allmänt fab ut. Soo, nu sitter jag & ångestar här på avdelningen eftersom jag vet att Rob drog iväg & framkallade filmen efter att vi skiljdes åt - 105 kort av mig...iks, & jag som är typ den minst fotogeniska personen ever.

Kommentarer
Postat av: joel

Hehe.. svårt att dra ihop 85 avsnitt om det bara.. det blir liksom lite enformigt kanske.. *asg*

2008-04-18 @ 03:44:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

You think?

2008-04-18 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0