8 sidor senare...

Oh my, jag är en liten smula trött idag. Satt uppe till tre & arbetade, har knåpat ihop 8 sidor hitintills - superdåliga förvisso men det är iaf en bas att stå på. Sooo, two more to go & sedan kan själva finliret börja. Yey! Hade planerat att gå upp vid åtta i morse men det fetföll på det faktum att moi inte riktigt lyckades greppa konceptet am & pm inatt, så vid nio vaknade jag upp som värsta frågetecknet innan jag insåg att det hela berodde på att moi inte är kapabel att använda sig av alarmfunktionen på mobilen över huvud taget... 

För att ytterligare förgylla dagen har jag fått en blåsa på läppen - tjusig jag kommer att vara på torsdag alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0