Baaaad yoga-session...

Hermanillo & jag ar inte langre pa lika god fot med varandra - eller rattare sagt, moi borjar bli lite latt despo eftersom mina yoga-ovningar standigt resulterar i nya smasurrealistiska incidenter. Igar - star & balanserar pa ett ben med det andra benet utstrackt bakom mig & armarna rakt fram nar Hermanillo borjar appladera... Um,  svart att behalla fokuset. Inte blev det battre av att han sedan forsokte lotsa mig ned i poolen (med motiverigen att han ville att jag skulle simma innan dess att solen var uppe for att inte branna mig) nar jag var fast besluten att agna mig at avlappningsovningar. Imorse ... Well, borjade med att Maras hund, Catcholin, forsokte joina mig i staende hunden... Efter att ha knuffat bort honom ratt ovanligt satte han sig en meter ifran mig &...well, visade upp sig sa att saga. Mkt distraherande & otrevligt. Lyckades dock hitta tillbaka till mitt flow for en ca 5 min innan Hermanillo kom framknatande & undrade om mina underliga gringo-ovningar var ett satt att kommunicera med gud. Moi, som just i det ogonblicket lyssnade pa Marilyn Mansons 'Sweet Dreams are made of These', hamnade i laget 'skratta eller grata?' ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0