Dinner yesterday...

När jag kom hem igår möttes jag förövrigt av en mkt energisk (lite lätt överförfriskad) Isolde som genast svepte med mig ut i frukostrummet för att möta hennes två vänner som var över på middag. Lite lätt märkligt att sitta & dra i mig rödvin med tre damer över 40, men faktiskt riktigt kul! Dessutom var en av dem Martins (min externa handledare) fru, så det var lite roligt att få träffa henne. Blev de facto inbjuden till deras sons 12års kalas idag (no way att jag har tid att gå) vilket var himla gulligt av henne. Fast en sak var lite jobbig, mitt möte med henne resulterade i ett toksug efter något totalt oväntat. Hon visade nämligen bilder på deras barn när de tappade lönnsirap från träd & nu ligger det typ på min topp tio lista över saker som jag måste göra innan jag dör. Fatta, tappa lönnsirap!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hm, oki inser i efterhand att detta kraver en forklaring - moi var ett stort fan av 'lilla huset pa prairen' bockerna som barn.

2008-04-14 @ 01:12:39
Postat av: Joel

ja va fan.. hellre christer sjögren än... än... Runar!

2008-04-14 @ 08:16:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Mariélle

Jag som trodde du fått en släng av barn-craving! :)

2008-04-14 @ 08:22:51
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Joel - Oh my - hade varit ungefar lika illa som att vara anstalld av Kristi brud...

Mariélle - Det var val lite meningen att det skulle lata pa det sattet :)

2008-04-14 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0