En helt ny nivå av smärta...

Känner du att det här med smärta är något för dig så kommer här ett litet tips! Detta är förutsättningarna:

1) Sov lite för lite under lite för många dagar
2) Se till att du är riktigt ordentligt uppstressad & har alldeles för lite tid på dig
3) Var bedrövligt klumpig

Tillsätt sedan en flaska listerin... 

Moi lyckades pricka in alla punkterna i morse vilket i sin tur resulterade i att merparten av min lilla listerinshot på något vänster hamnade i mitt högra öga. Jag skrek inte, jag kved... Kved & önskade intensivt att någon skulle komma & befria mig från plågorna.  

Kommentarer
Postat av: joel

Hahahaha, stackare.. den e illa.. När folk drar upp barnsnacket brukar jag säga att jag är impotent.

2008-04-17 @ 00:39:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Well, det ar ju ocksa ett satt att hanskas med det... Sjalv kanner jag mer hur jag blir stum i ren & skar panik - jag menar, jag ar ju knappt kapabel till att ta hand om mig sjalv sa bara tanken pa att jag skulle ansvara for en annan varelses liv...neeej, stackars lilla barn!

2008-04-17 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0