Fast man måste ju skratta...

lite åt elandet ändå - för just nu känns allt mest surealistiskt. Detta lilla problem sätter nämligen ytterligare guldkant på min tillvaro just nu - jag har noll & ingen tid att tvätta, jag har noll & inga rena underkläder. & gissa vad som då kom som ett brev på posten?! Hepp, jepp - det är ju så härligt att min kropp känner för att vara så tillmötesgående mot mig. Jag jobbar på som en tok för att försöka få allt gjort & eliminera den något jobbiga stressfaktor som just nu dominerar mitt liv & min kropp bara 'Hm, vad kan jag nu hitta på för att ytterligare skruva till Idas liv lite?'. Jag tippar på amöbadysenteri nästa gång, alternativt en släng av påssjuka eller någon annan typ icke existerande sjukdom... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0