Fly away...

Gårdagskvällen slutade ännu en gång med tårar. Jag är verkligen inte en sån person som tjuter i tid & otid över bagateller, men det här med att Rob ska åka tillbaka gör mig verkligen bara helt outhärdligt ledsen. Igår efter en superrolig workshop satt vi i bilen på väg hem. Moi var trött på ett 'nicka hit & nick dit' sätt så tillslut sa Rob att jag skulle sluta tramsa & drog ned mig så att jag kunde ligga & vila i hans knä. Låg där & tittade på gatljusen som flimrade förbi medan han strök mig över håret & sakta nynnade, så kom orden till sången 'I want to fly away. Just fly away, just fly away... I want to fly away, just fly away'. & heta tårar rann nedför mina kinder & han torkade bort dem gång på gång & jag kände mig så liten...

Den 20 försvinner han ifrån mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0