Har inte tid...

med en outfit bild men snabbknäppte denna för att om möjligt förmedla lite av min energi idag! I'm trixy idag, det är så det känns - helt & hållet obekymrad om vad någon annan kan tänkas tycka & tänka! Punkt! Oh, & jag & Rob bråkade tidigare idag - första gången ever... En av de sista sakerna som jag skrek innan vi deklarerade vapenvila

' People are to bloody spoil! Go search for your deam happiness! I just have a nother name for it - running! And you'll have to put up with some rain sometimes as well, or you'll do just that - just run for the rest of your life!'

image367

Kommentarer
Postat av: ma

Vad roligt att blogget fungerar igen.
Men så härligt att folk där vågar aäga sin mening högt till den det gäller när de tycker att något är OK, som
tanten vid trafikljuset.
Kram

2008-04-03 @ 21:25:25
Postat av: Ida

Det ar inte sa himla vanligt har heller, dessvarre. Jag tror verkligen pa det konceptet, sa tanten vid trafikljuset var helt klart en frande! Kram!

2008-04-04 @ 02:31:53
Postat av: Maja

Du har så rätt i det du sa!

2008-04-04 @ 10:51:22
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! For jag tycker verkligen det! Folk ar sa bortskamda att sa fort allt inte ar bra til 100% sa bryter de upp i jakt pa nagot nytt - jag tror pa att man maste stanna & kampa, for livet kan inte besta av underbara ogonblick & himlastormande lycka rakt igenom, sa funkar det bara inte...

2008-04-04 @ 20:19:15
Postat av: Ida

& aven om det kan lata som en utopi - den basta av varldar - vad gor det en som manniska? Hur jobbigt det an kan vara i bland sa tror jag att det ar nyttigt, det ar det som formar oss till vad vi ar!

2008-04-04 @ 20:20:43
Postat av: Maja

Mmm, när man beslutar sig för att inte ge upp, det är då man visar styrkan.

2008-04-04 @ 21:48:04
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Helt ratt! Det ar sa latt att forsoka fega ut bara for att allt kanns lite jobbigt, men jag tror att man bara skadar sig sjalv pa det sattet. Att ta sig ur en kris, i vilken form den nu an ma ha, ar en enorm bedrift!

2008-04-04 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0