Hormoner eller flygfän?

Urk, jag gråter som aldrig för nuförtiden. Vilket gör mig så vansinnigt irriterad! Jag är inte en svag, gråthackande liten varelse som skapar scener på löpande band! But still, igår när vi hade Robs avskedsmiddag med klättrargänget - tårar. Tårar i massor, vilket resulterade i att jag komplett & fullkomligt snorade ner en av Robs handdukar när vi kom hem... & idag började underläppen darra igen när jag kom in till avdelningen & läste detta mailet från Jörg...

Hi Ida,
please check the attached schedule and make sure that your name is correct!! I book the flight ASAP if you agree. You will arrive in La Paz on Sunday, so you have some time for a Bye Bye party with Rob.


Cheers
Jörg


Vilket jag tror beror på en kombo av för lite sömn, lättnad över att allt verkar ordna upp sig kring resan & framförallt att min gestapohandledare trots allt bryr sig om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0