Hur moi fungerar...

Efter mitt besök hos Toni & Guy hade jag ett enda mål - ett enda mål  - vilket var att köpa kläder & helst en klänning till middagen på torsdag. Lyckades moi med detta? No, no, no! Inte ens ett fattigt litet linne lyckades jag plocka upp, istället köpte moi ett par skor. & inte ens förnuftiga skor som jag är i desperat behov av! Nope, Ida köpte skor med 10 cm klack (upp till valvet, i annat fall 12.5 cm)... Helt ärligt vet jag inte riktigt hur det gick till, vad som egentligen hände i mitt huvud. Fundamental helt jäkla tokfel gick det... Det är bara att konstatera att man är lite skadad.

image370

Kommentarer
Postat av: Maja

Att du ens kan gå i såna där skor...

2008-04-06 @ 16:46:14
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: ma

Men vilka SKOR då!

2008-04-07 @ 20:02:32
Postat av: Ida

Maja - ovning, ovning, ovning! :)

Ma - I know! Karlek!

2008-04-08 @ 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0