I have been thinking...

Har funderat & funderat på om jag ska skriva detta eller inte, men jag måste få ut det ur systemet så... Punkt 4 & 5:

Moi blev ju som sagt lite tipsy, tipsy i torsdags (inte supersmart av mig & Rob att dela på två flaskor rödvin...). Vilket i sin tur resulterade i att Ida kastade de (få) hämningar som fanns över bord & ägnade sig åt att ha roligt. Vilket jag hade, sjukt kul hade jag. Fast sedan hände något som i högsta grad var totalt oplanerat & mkt, mkt dumt. Ett verkligt 'MEEEEEEEEN IDAAAAAH?! ögonblick... Hade precis kommit ut från damrummet (som som vanligt låg ute i periferin) när jag stötte ihop med Rob. Skrattade & slog armarna runt halsen på honom & han snurrade runt mig (är jag ovanligt snurrvänlig eller?) & sedan...jaaa, det enda jag kan förklara det med är att jag tycker så mkt om honom att jag ville ge honom en liten puss. Så det gjorde pucko Ida, & här hade historien kunnat sluta som en liten parantes om det inte hade varit för att Rob tittade på mig & sedan kysste mig tillbaka. Inget hångel alls, men mer än vad som är oki när man är bästa vänner/den ena ska lämna landet för att åka tillbaka till sin flickvän... Suck, moi har ju en ovanlig förmåga att röra till saker & ting. Hepp, jepp, det är nog min talang - min superkraft. Yey.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0