Iiik...

Jaha, har precis blivit utbjuden på middag av Robs föräldrar... Vilket innebär ett lite lätt problem eftersom:

1) Robs mamma i princip är döv
2) Jag har en mkt mjuk, feminin röst (har jag fått höra, jag tycket att jag skriker & går upp i falsett som en 14-årig kille mest hela tiden)
3) Jag har en svensk/skottsk/brittisk/australiens brytning = hon kommer att förstå nada av vad jag säger
4) I hate hans mamma eftersom hon är en bidragande orsak till att han åker hem
5) Varken Rob eller hans pappa är döva så jag kan inte utnyttja punkt 1,2 & 3 till grova förolämpningar...

Anyway, jag är en förlåtande själ (typ, till en viss gräns - sedan blir det oreparerbart), så hopefully går det bra!  Nu blir det till att spurta hem & försöka renovera upp sig, tjing!

Kommentarer
Postat av: mgs

time to meet the folks. Idaah, ser du nu den framtågande relationen?

Ha så kul, även om det nu inte verkar helt lätt :)
puss puss of Sweden

2008-04-15 @ 14:25:42
Postat av: Jo

Tänkte bara sticka in huvudet lite snabbt o säga att jag drar till Maastricht en vecka. Vi höres när jag är tillbaka.
Puss!

2008-04-15 @ 15:25:28
Postat av: Ida

Korn - Nej, det ar inte pa det viset! Problemet ar bara att ingen forstar var relation sa den gar inte riktigt att forklara, men det ar inte pa det sattet som du tanker!

Jo - Have a fab trip Beb, & imponera riktigt mkt!

p.s. nar jag var i europaparlamentet & jobbade forra aret sa kom jag till insikten att killarna som bar runt mikrofonerna under fragestunderna alla var hot, hot, hot! Litet tips med andra ord! ;)

2008-04-15 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0