Imunförsvar raderat...

Jepp - min 'lilla' blåsa som jag har förevigat här är ett kvitto på att mitt imunförsvar har packat & åkt på semester tillsammans med mitt närminne. Har fått blåsor på just detta stället typ 5 gånger innan i mitt liv, vilka samtliga har sammanfallit med diverse svackor. Den senaste poppade upp första året i Lund när jag fick tidernas värsta halsflussanfall & den innan dess var ett resultat av att jag tappade ca 16 kilo i vikt på 6 manader under mitt sista år i gymnasiet. Any case, poängen är att jag inte ska ha sådanna här styggelser att dras med, jag ska vara den förskonade! Ma & Korn ser stundtals ut som Jabba the Hutt men moi ska ha persiko hy (ehum, typ...)! Men icke nu alltså, & inte blev det bättre av att moi som vanligt inte kunde hålla sig utan var tvungen att klämma lite på den bara för att... Skyller på att jag har läkarblod som flyter i ådrorna, jag kommer förevigt att vara fascinerad av allsköns bölder, utväxter & annat mög som INTE ska vara där de är.  

image373

Kommentarer
Postat av: Maja

Ser ut som en förlovningsring i ditt halsband ;)

Och förresten, relationen deras verkar... ja hon blev jätteglad för att han var så gullig och det var ännu värre tyckte jag.

2008-04-09 @ 10:40:40
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Sohlberg

Fortsatt bra onsdag ;P

2008-04-09 @ 13:19:15
URL: http://www.rockinroll.blogg.se
Postat av: mgs

Nej men vafan, jag ser inte ut som jabba the hut! En sån fräck kommentar! förövrigt så stavas det hut, inte hutttth

2008-04-09 @ 13:50:16
Postat av: Ida

Maja - det ar en vigselring.

Vad galler deras relation - OH MY GOD!

Sohlberg - Jaaa, ska forsoka - har precis tvingas genomlida ett seminarium som var under all kritik...

mgs - Puss! :D

2008-04-10 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0