In Mexico...

So, framme i Mexico, La Paz. Resan...en av de varsta i mitt liv... Att skiljas fran Rob var varre an jag nagonsin hade kunnat forestalla mig. Bara grat & grat & grat, & han fick bara mig fram till bussen. Trodde att jag skulle ga itu nar vi rullade bort fran varandra - & Rob grat ocksa sa han skakade nar jag mimade var avskedsfras 'climb well'. 

Idag har jag bara fokuserat pa att arbeta eftersom det ar det enda som gor att jag kan avleda mig sjalv - tanka pa nagot annat. Nu ska jag ta en liten simtur i poolen, dricka lite mer vin & forsoka att kora slut pa alla krafter sa att jag somnar omedelbart nar jag lagger mig i sangen. Hellre medvetslos an att behova grata mig till somns i natt igen.

Kram, Lady P

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag önskar att jag kunde gråta. All min gråt fastnar i bröstet på mig och förvandlas till ångest.

2008-04-22 @ 10:52:59
Postat av: Jo

Hej Darling, Starling! Nu är jag tillbaka i Lund. Hade en mkt trevlig vecka i Maastricht. Förstår verkligen att det var jobbigt att åka från Rob. Men du får ha det så skönt o kul o produktivt i Mexico.
Puss!!!

2008-04-22 @ 12:54:11
Postat av: ma

Det är farfars replik; "IdaKalIda" - han tyckte ju att du var/är så fin!
Lycka till nu med ditt jobb där i La Paz. Hoppas du kan berätta också lite om livet där borta. Kram

2008-04-22 @ 19:29:45
Postat av: Maja

Usch, vilken ego-kommentar det där blev av mig. Huvva. Förlåt, var helt inne i min egen misär.

Tänker på dig och jag hoppas innerligt att din resa blir en nystart på något väldigt bra!

2008-04-22 @ 21:58:08
Postat av: Ida

Maja - Du, ibland ar det faktiskt skont att fa hora att nagon annan ocksa har det tungt - hemskt, men det far en att inse att man inte ar ensam i elandet. + valdigt manskligt att fokusera pa sig sjalv - sa oroa dig inte! :) & att veta att folk tanker pa en hjalper helt enormt! Kram!

Jo - Oh, me like that (ie Darling Starling!). Vad roligt att du hade kul, vi far horas av sa fort jag ar tillbaka pa nordligare breddgrader sa att jag far hora ALLT (hm, saknar verkligen den dar bokstaven med 2 prickar over...)! Puss my most fab friend!

Ma - Oh! Nu foll polletten ned! Tack, tack sa jattemkt for att du paminde mig om det! Massa kramar!

2008-04-23 @ 04:52:22
Postat av: Jo

Det är inte underligt att du tycker om Darling Starling eftersom jag snott det av dig ;)
Puss

2008-04-23 @ 12:07:05
Postat av: Ida

Oh... Mitt minne ar verkligen inte pa topp... :)

2008-04-24 @ 03:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0