In my dreams...

& det är i stunder som denna som man blir extra glad när man får små oväntade bevis på uppskattning! Drömmer jag mig bort till ett lala-land hade J-B varit min handledare istället för Jörg... Well, karriärsmässigt har jag det bäst som det är nu, så det är bara att försöka styra upp det hela på något vänster. Anledningen till att det har kört ihop sig som det har gjort right now är att vi inte riktigt kommunicerat + att jag har haft en rätt horrible inledning på detta året. Vilket verkar gälla typ de flesta som jag känner. 2008 måste börja skärpa till sig omgående anser jag, i annat fall känns ide som ett rätt trevligt alternativ....
 
Hi Ida. I have read your essay. Very
impressive. more news soon.

Best wishes,
Jean-Bernard

Kommentarer
Postat av: Jo

Håller helt med om att nåt jä*ligt bra måste hända för att det här året ska vara värt att ta sig igenom... (ok, jag ska till Maastricht, men ändå)
Kram!

2008-04-10 @ 09:38:38
Postat av: Ida

Precis min asikt. Vet inte vad det ar med detta aret sa har langt men det ar sa manga som jag kanner som har det kampigt sedan det borjade...

Anyway, jag ar sa glad for din skull - Maastricht later helt underbart, se nu bara till att mingla riktigt bra sa att jag kan komma & halsa pa dig nagonstanns riktigt fab i framtiden! :)

Puss!

2008-04-10 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0