In the dark...

Infogar en liten bild pa mig 'in action' - for att belysa det faktum att Mexico inte bara ar simturer i poolen, strosande langsmed strandbrynet & sangria... Hepp, jepp - mesta delen av tiden tillbringar jag i labbet med att fotografera coccolithophorer! Vilket innebar att jag sitter i ett nedslackt rum eftersom det ar sjukt mkt svarare att arbeta med ljuset pa... Sa det har med gyllende solbranna ar kanske inte sa himla aktuellt i mitt fall, vilket det ju i & for sig inte heller hade varit om jag sa hade tillbringat hela dagarna utomhus. Moi ar narmast sjalvlysande blek...

image383
Men - maste nordigt nog erkanna att min basta stund hitintills var igar formiddag nar jag hade det MEST FANTASTISKA prov att arbeta med! Massa coccolithophorer = happy, happy Ida! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Coccolithophorer, är de dem som syns bakom dig på datorskärmen? Du ser ut att vara i god form jämfört med dem...
Kram och trevlig Valborgmässoafton - firas väl inte där. Ma

PS: Kan inte kommentera varken Hermanillo, ägaren eller hunden för att det är så ledsamt.

2008-04-30 @ 19:01:42
Postat av: Ida

En speciell typ (Gerphyrocapsa), men de som jag oftast hittar ar lite mer 'gracila'. Tack! :)

Nope - jag har druckit ett enda litet fattigt glas med rodvin, & jobbat fran 8.30 till 21.00...

Jag vet, det ar bara rakt igenom hemskt. Kraam! & krama alla katter fran mig, speciellt Tottebo!

2008-05-01 @ 06:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0