Lobbade lite för bra...

Iks, blev utgång igår - precis som jag ville - & alldeles för mkt rödvin. Inte bra. Fast kul hade jag! Efter att vi klättrar färdigt (klarade av en 5.10- hur bra som helst!) drog vi till en restaurang i närheten för middag & sedan lyckades Rob & jag övertala de andra att fortsätta på Insomnia. Där Rob & jag tyckte att det var en god ide att dela en flaska vin & sedan fortsätta med drinkar... Vilket i sin tur resulterade i att moi vaknade upp klockan 9.36 imorse med den jobbiga insikten att min klipptid börjat 6 min tidigare... Thanks God funkar saker & ting lite smidigare här när det gäller sånt, så efter ett ångestladdat samtal till Toni & Guy fick jag en ny tid vid halv ett! Så nu är mitt hår helt nyfönat & fancy!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0