Men tig min mun!

Säger ni också saker som ni ångrar ibland? Saker som bara verkar slinka ur en & som ni omedelbart vet hade varit bättre osagt? Efter att jag gett Isolde tulpanerna & kom in i frukostrummet för att äta min middag:


R - Isolde seems to be much exited about the flowers...

Moi - Hm, yes I guess you got that...considering that you are in the next room.

R - Eh, yes. But I thought that you were not that found of tulips?

Moi - Well, no...they are not my favourite flowers, but I know that Isolde really likes them so that was the reason why I bought them. She has been so down lately due to the weather so now I just wanted to boost her mood a little bit extra.

R - And what about me? Won't I get anything to boost my mood?

I - Well you're going back to Scotland...I just assumed that that made you all happy...


& som sagt...vissa saker är bättre osagt. & då ska ni ändå veta att det var grymt nära att jag stoppade in 'Kathryn and your mum in' mellan to & Scotland... Men på något sätt lyckades jag hålla tillbaka det iaf. Vilket jag ser som en liten, liten, bedrift med tanke på hur sjuk & eländig jag kände mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0