Pain & medication.

Min högra axel vill inte längre tillhöra min kropp, den vill falla av & självdö precis så som mina stackars fötter länge önskat göra. Anledningen till att axeln har lämnat in sin avskedsansökan är att moi har tillbringat all tid framför datorn på sistonne, skrivandes på min hemska uppsats om Antarktis - men nu är detta iaf avklarat, thanks god. Vilket innebär att jag nu kan ta tag i mitt labbarbete på riktigt. Vilket faktiskt ska bli roligt, bara inte imorgon... Sooo, moi tänker ta sovmorgon imorgon & ikväll ska jag kurera min axel - varm dusch står på schemat + ett eller två glas vin. Nu - hemgång, puss!

Kommentarer
Postat av: ma

Du, jag kommer att vara i Stockholm denna vecka och kan inte följa då ditt block. Åter hemma på fredag 18/4. Sköt om dig!

2008-04-13 @ 15:28:36
Postat av: Ida

Det finns en massa att kopa pa akademibokhandeln.

Ha sa kul, moi satsar pa sangria & glomska i Mexico! Kram!

2008-04-13 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0