So I might be heartbroken...

but...livet ar ganska sweet i alla fall. Tog en paus tidigare idag & gick ut pa trappen, drack en flaska iste, & funderade. Dar & da, men varma vindar virvlandes i min kjol, gamar kretsandes pa uppatbarande luftstrommar & solen skinades pa terrakottamalade vaggar konstaterade jag att det, hur svart det an kan vara att tvingas acceptera vissa delar i ens liv, finns oandligt mkt att vara tacksam for. Because, hur kan man grava ned sig i sjalvomkan & sorg nar vinden rasslar i palmer, nar odlor hjulbent springer forbi, nar allt luktar varme?

image381

Kommentarer
Postat av: carro

jag gillar din blogg =)
Ha en bra dag.
Kram

2008-04-27 @ 09:12:08
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Maja

Har du hört låten Wonderful world med James Morrisson? En sån där självömkande låt, men superunderbar!

2008-04-27 @ 19:39:27
Postat av: Ida

carro - tack! I'll do my best!

Maja - Nej den har jag inte hort, just nu ar det valdigt mkt Moby som galler (In my heart & Raining again). Ar nog valdigt mkt for att spela deppmusik pa repeat nar jag ar nere ar jag radd - vilket poor Jo har fatt erfara! :)

2008-04-28 @ 17:35:28
Postat av: Maja

Då rekommenderar jag absolut den där Morrisson-låten. "I know that it´s a wonderful world, but I cant feel it right now..."

2008-04-28 @ 20:58:09
Postat av: Ida

Ska se vad teknik inkompetent Ida kan lyckas astakomma! :) Fast a andra sidan - jag borjar ju komma tillbaka lite smatt pa banan igen, sa jag ska kanske inte satta mig ned & leta reda pa mer deppmusik! :)

2008-04-29 @ 06:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0