The truly gargantously horrible ones...

Möttes av Rob i hallen när jag kom hem igår...

R - Beb! Do you want to have a look at some of the photos?!
Moi - Oh, eeeeh...I don't know...
R - Don't worry Hon, I have already removed the truly gargantously horrible ones!

What to say...Samtidigt som man väl får vara tacksam för att han förskonat mig från de absolut mest osmickrande bilderna är det ju inte direkt super att få höra att det existerar bilder som är 'gargantously horrible'. I mina öron klingar det liksom lite freak show - typ skäggiga damen... Anyway, här är iaf en av bilderna - planen är att ta tag i min kycklinggula blogg-layout efter Mexico. Tills dess ska väl till & med jag ha lyckas ångesta ut vilken av bilderna moi tycker mest om! :)
 
image378

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy fan, va du är vacker :D

2008-04-18 @ 19:11:55
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! & plotsligt gjorde du min dag sa mkt battre, fick lite ork nu! Kram!

2008-04-18 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0