Tittar hungrigt pa...

var lilla hemhjalp - forsoker med viljekraft fa henne att arbeta lite snabbare sa att jag kan fa min frukost NU. God, haller pa att do - klockan ar 08.20 & jag har varit uppe sedan tio i sju (30 min yoga + 20 langder i poolen)... Maste fa i mig nagot att ata omgaende om inte mitt blodsocker ska sjunka ned till oreparerbart laga varden. & da at vi anda igarkvall, typ lite iaf. Min middag bestod av 1 apple, 2 glas rodvin + tva kex med rokt skinka & roka musslor... Um, gar sakta men sakert mot en size 0 (sakta dock, finns lite att ta av).

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad du är duktig! Hur går det i paradiset för dig?

2008-04-24 @ 20:43:28
Postat av: Maja

Alltså jag menade träningen, inte det där med size 0. Inte för att jag riktigt vet vad det innebär men det låter inget bra...

2008-04-24 @ 20:44:10
Postat av: mgs

ett äpple och två glas vin ;) låter som en riktigt fest

2008-04-25 @ 01:10:22
Postat av: Ida

Maja - Basta som finns = yoga i soluppgangen, ens problem forsvinner i takt med varje andetag! Size 0 ar
ett mkt amerikanskt pafund - vilket innebar att man ar super duper smal...

Korn - Yep, du kan ju gissa hur tipsy Deb's blir av kombinationen vin, solgass & for lite mat... ;)

2008-04-25 @ 04:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0