Tråååkigtåkigtåååkigt!

Gaaah, jag håller på att implodera av uppdämd tristress! Tråååkigt! Solen skiner ute & det är typ 20 grader varmt & vart sitter jag - framför en datorskärm... Vill ut & strosa runt nere vid sjön med en Chai Tea Latte i handen, känna vinden i mitt hår & råka gå över varmluftsutsläpp så att min klänning virvlar upp! Jag vill vara precis vart som helst annars än just här! Eller inte riktigt sant - jag är hellre här än vart jag borde vara, i labbet. För det enda som känns tråkigare i nuläget är att vara där uppe & slabba med vatten. Only problem - måste snart knata dit eftersom jag uttömt alla källor till underhållning på mitt kontor. Har knölat i mig 2 äpplen, 1 apelsin & 1 avokado, checkat alla mina mejl 150 ggr, klickat runt på varje liten sajt jag kan komma på & läst allt av intresse på Aftonbladets, Expressens, SVDs & DNs hemsida = det finns nada kvar att göra här. Usla kontor - inte ens alkohol finns det att roa sig med...typ ENDA kontoret på hela institutionen som inte har ett litet nödlager. Hm, får nog ta & knata ned till Jan & se om jag kan flirta mig till en öl... ;) Tjing!  

Kommentarer
Postat av: Joel

Du kan ju alltid gå runt och nypa folk i rumpan och skylla på att det är svenska "nypa-i-rumpan"-dagen...

2008-04-19 @ 15:42:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Um, kan ju riktigt se framfor mig scenerna som skulle utspela sig om jag nop en professor i baken... :)

2008-04-19 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0