Två steg framåt ett gigantiskt kliv bakåt...

Mitt liv...ibland begriper jag mig inte på hur något fungerar över huvud taget, & det största frågetecknet är just det, mitt liv. Darling Sandra brukar säga att det är lite som en såpopera & jag måste ju hålla med till viss del. Småsurealistiska svängar är något som jag inte längre borde bli förvånad över men ändå...ibland är jag bara helt lost över hur saker & ting fungerar. Gårdagskvällen är ett lysande exempel på hur det svänger helt galet ibland. Detta har hänt:

1) Jörg har beslutat att jag ska åka till Mexico på onsdag eller torsdag
2) Min fortsatta PhD kommer att gå igenom trots att universitetet har hittat på nytt jävulskap
3) Jorg erbjöd Rob jobb i Mexico för att göra mig glad
4) Moi blev tipsy, tipsy & dansade uppflugen på Rob's axlar (med hans fluga som hårband) & avslutade kvällen med att stortjuta
5) Moi är en idiot, tänker inte utan krånglar till sitt privatliv i än högre grad

Vilket sammanfattningsvis kan summeras med 'två steg framåt ett gigantiskt kliv bakåt'. Isch, ibland hade det ju varit skönt om saker & ting inte hade varit så skruvade, om allt hade flytit på lite stillsammare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0