What's a mini?

Ni vet klänningen som jag hade på mig igår? Inte är väl det en mini?! Jag vägrar att gå med på det, absolut bara vägrar! Frågan uppkom nämligen igår när jag skulle stiga ur Marks Jeep:

M - That was very graceful! Especially as you are wearing a miniskirt!
Moi - It's not a skirt, it's a dress & it's not a mini one either.
M - Well, I kind of think that it is...
Moi - Well you might think so, but it's not.
R - But Idaaaah, it's rather short...
Moi - Well you've seen some of my other outfits...would you call this one extreme in comparison?
R - Oh, good point. No. No, I think that you might be right; it's not a mini - not for you.
Moi - Thank you, I rest my case then.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ens JAG skulle kalla det en mini, inte för mig o definitivt inte för dig =)
P.S Måste åter säga att jag bara ÄLSKAR den klänningen =)

2008-04-05 @ 21:05:11
Postat av: Ida

Nope, i min varld ar den mkt sansad & fornuftig! :)

2008-04-05 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0