Will this work?

Ourk, gissa vad jag nyss köpt? 'The magic key to Spanish'... Har typ en 12 timmar lång flygresa att se fram emot imorgon så planen är att panikplugga lite spanska, & detta har jag redan lärt mig - alla engelska ord som slutar på 'or', 'al' &'ble' är samma på spanska! Allt man behöver göra är att tillsätta lite un & la & man är i hamn! & frågan jag naturligtvis ställer mig är varför ingen har informerat mig om detta tidigare, för helt plötsligt har mitt vokabulär utökats med en si så där 95%... 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Det där var ju riktigt smart. :D

2008-04-20 @ 12:44:04
Postat av: Ida

Eller hur! Men som sagt, om jag hade blivit informerad
om detta lite tidigare hade jag inte behovt ha kastat bort 6 ar av spanskaundervisning...

2008-04-22 @ 05:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0