Yogi Wisdom

Kände mig lite lätt eländig när jag klev upp i morse (& inte blev det bättre av att det första jag tvingades bevittna nere i köket var en kräkandes Chinny) = ett botemedel, te. Kokade upp vattnet & öppnade min yogi tepåse & möts av denna lilla 'spådom'...


Life is a flow of love, and your participation is requested...


Oki, supernördigt & helt & hållet ett verk av den övervintrade hippi som jag är övertygad om att Yogi har anställt, men... Det kändes bättre när jag läst de orden, för det är ju faktiskt så livet fungerar - man träffar underbara människor som man älskar, men man är aldrig statisk, man forsätter frammåt. Vilket i sin tur gör att ens vägar skiljs åt, & det är helt enkelt något man måste lära sig leva med. För om man inte gör det, då stänger man in sig själv & skärmar av sig från omvärlden av rädsla för att bli sårad.

And frankly...that is not me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0