Ah, men underbar start...

Vaknade av regnsmatter & tunga suckar från Isoldes rum. Försökte således muntra upp mig själv med torkade tranbär, massa hallon & vaniljyoughurt till frukost men när det inte fungerade (mkt pga Isolde drog runt som ett lik i periferin) packade jag mina prylar för att dra in till institutionen. & insåg så att mina nycklar var borta, puts väck, no where to find. Av alla de ting som toppar min lista över saker som inte får tappas bort kommer mina nycklar på en hedervärd tredjeplats - i.e. total panik. Sprang med andra ord som en tok till institutionen där jag tillslut kunde återförenas med dem. Nu är planen att köpa en senilsnodd till dem så att detta fasansfulla aldrig mer inträffar.


Kommentarer
Postat av: Maja

Det där händer mig var och varannan dag. Haha! Jag förstår inte att jag aldrig lyckas lägga mina saker på ett och samma ställe. Panik varje morgon... :S

2008-08-12 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0