Anledningen till att jag blev sjuk...

Stavas undermålig klädsel & spöregn. Tillbringade nämligen lördagen tillsammans med Paul & hans föräldrar ute på en liten landsorts marknad (komplett med kotävling, jämförelse av vem som tåtat ihop den finaste tårtan/odlat den vackraste moroten) under en himmel som bara vräkte ned kopiösa mängder regn. Nu hade jag ju uberkul trots detta, men systemet sackade ihop i efterhand. Well, jag hade roligt då & jag är säker på att jag kommer att ha roligt igen, så fort huvudvärken slutligen släpper & man kan börja skönja mänskliga drag bakom blåsorna... 

Neeej, depp. Återkommer imorgon, & då kommer jag banne mig att vara happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0