But there is also...

Det händer dock lite roliga saker också. Hade bland annat ett mkt trevligt maratonsamtal med Megha igår & om allt går som hon vill & som jag håller tummarna för till max så kommer hon tillbaka hit till Toronto! Hon har nämligen sökt en doktorand tjänst här vid UofT & moi hade blivit gladast i världen om hon fått den tjänsten! En annan rolig sak, det ska flytta in en ny tjej i huset! Isolde & jag körde intervjuer igår & blev båda två helt överförtjusta (oki i Isoldes fall - milt mindre självmordsbenägen) i en supersöt tyska vid namn Julia. So, i början av september får jag en ny bästa vän! Räknar nämligen helt med att så kommer att bli fallet, dels kommer vi ju båda från fungerande Europa & dessutom så ska hon också börja en master vid UofT eftersom hennes tyska magister inte heller räknades! Um, men gissa om det kommer att förena oss för tid & evighet eller vad - allt enligt min teori om gemensamma fiender! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0