Darlings!

Igår lyckades jag med den häpnandsväckande bedriften att avsluta min uppsats. Oki, jag måste läsa igenom den ett par gånger till & infoga nödvändigheter så som siffor istället för X efter si så där femtiosju Fig., men på det stora hela - klar! Vilket jag har svårt att greppa, jag är ju aldrig klar med något innan en dead-line, det är ett icke-existerande koncept i min värld! So, nu har jag en vecka på mig att tåta ihop en liten presentation & sedan blir det försvar, & efter det kommer livet att återgå till det normala igen! Well, så normalt mitt liv nu kan bli. Anyway, efter nästa vecka kommer bloggen att vara tillbaka i gammal god form! Vilket jag längtar till, vissa saker behöver vara kontinuerliga... Kalle på julafton, Bag in Box med Jo, väckning med sång för lillebror, minst 4 inlägg per dag... :)

Puss alla rara!  

Kommentarer
Postat av: ma

Bra jobbat! Tummen upp för examen nästa vecka.

2008-08-22 @ 15:58:05
Postat av: Ida

Tack, massa kramar! Saknar dig!

2008-08-24 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0