De vackraste ord...

Fast trots mitt monumentala munsår så har jag ändå vågat mig ut ur huset lite då & då under de senaste 10 dagarna. Beslutade mig i torsdags förra veckan för att det fick vara nog med självömkan & allmänt stugkurande & ignorerade därför Läppen & drog iväg till TCA för att klättra. Där jag fick bevisat för mig att allmänt spetälskeutseende inte spelar någon roll för han som alltid får mig att le. Han bara tittade på mig, skrattade, gav mig en kram & förklarade att han tyckte att jag såg alldeles underbart söt & trulig ut. I början av kvällens tredje rutt sa han sedan det finaste någon någonsin sagt till mig. Hade precis satt foten på väggen för att börja traversen när jag drabbades av min 'Herregud har jag verkligen knutit repet rätt?' ångest. Hoppade av väggen & snurrade runt mot honom.


Moi - Is it right? Have I tied it correctly?

Han - YeahYeah...

Moi - Iiik, what? How can you say that? Yeah, yeah?! What if I haven't, what if I fall?!


Han tittade på mig & släppte sedan repet från säkringspositionen & la istället händerna om mina överarmar.


Ida... I always check, always. Because if you fall, I fall. I'm belaying my life when I'm belaying you.  


Kommentarer
Postat av: mgs

Passar ett naaaw in här? :)

I'll soon be of to a real gig! Har blivigt lovad gage och alla dess liknelser tack vare min egen manager (som är utlovad sina 10% av kakan) and I feel great! Faktumet att mitt gage är en middag och att min manager är Ceeh hindrar mig inte det minsta!

2008-08-23 @ 02:54:10
Postat av: Jo

Jag tycker att ett nawww passar alldeles utmärkt så; naaaaaaaw så söt =)

2008-08-23 @ 15:58:25
Postat av: Ida

Bror - Whii! Grattis, vad kul! & vilket bra deal, 10% är ju nada! Å andra sidan är det ju C 'eh Magnus, det verkar vara något fel på grillen' vi talar om så du kanske ska fundera på att byta manager när saker & ting väl börjar rulla på... Vill höra mer om detta, vart du ska spela, hur många som kan tänkas komma etc!



Jo - I know, blev alldeles så där fnittrigt, rodnande, blygt själaglad! & I mean - MOI! :)

2008-08-24 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0