Fast lite roligt har jag haft...

Eftersom min själ behöver näring i form av sällskap & upptåg har jag dock rymt vid ett par tillfällen. Har således inte bara skrivit & klättrat utan även:

1) Blivit upptagen i en 'all guys' pokergrupp. Jag kvalificerade eftersom jag är blond, galen & hade en oförutsedd talang för trash talk! Efter min 'Well Ali, if you don't want to chip in one more time you can always go and look at The Devil Wears Prada on the TV' adopterade de övriga killarna mig omgående
2) Sett den nya Batman-filmen & konstaterat att jag i princip är den enda personen på jorden som inte är helt crazy i den
3) Blivit vän med Bryan & Dylan, grannar som bor 60 meter bort. Bryan fick syn på mig & min klättarutrustning en dag när jag kom hem från TCA & sedan stannade jag & drack vin med dem till halv två på natten! Båda är superroliga (även om det bara är Bryan som klättar) & jag skrattade så att jag nästan sprutade vin ut ur näsan åt vissa av Dylans historier! 

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, jag har inte ens sett en enda batman-film, inte ens en enda star wars-film. Eeeh. Lite kanske jag måste skämmas. :P

2008-08-02 @ 22:14:45
Postat av: Ida

Tycker inte att du behöver skämmas över Batman, men Star Wars?! De nya suger men de gamla är helt underbara, mkt tack vare att jag hade slängt alla hämningar över bord för Harrison Ford... :)

2008-08-03 @ 00:01:13
Postat av: Jo

Ida: Vilka hämningar :P

Kul att se att du fortfarande lever =)

Puss!

2008-08-03 @ 21:34:00
Postat av: Ida

Ehum, förvisso... Men vi kan ju låtsas iaf, tänk på att ma också läser! ;)

2008-08-04 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0