Flashing...

Idag lyckades jag med konststycket att knata hela vägen ned till Harbord St med kjolen uppkasad upp till midjehöjd. Således kunde vem som än råkade passera se att dagens val av trosor blev ett par vita med turkosa prickar & en liten volangkant... Enda anledningen att jag inte travade de återstående 5 minuterna ned till institutionen var att en jättegullig tjej sprang efter mig & informerade mig om mitt lilla predikament. Oh well, med tanke på att det bor en 2.5 miljoner människor i down town Toronto orkar jag inte bry mig så mkt, det är inte direkt så att jag kommer att stöta ihop med alla männsikor som såg min högra skinka på en every day basis. Det enda jag känner ett viss litet sting av obekvämlighet över är den byggarbetsplats som jag råkade passera. Because, jag har en vag känsla av vad arbetarna där kommer att ha i åtanke om deras fruar simulerar huvudvärk under det närmaste kvartalet... Suck. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0