Frågan är...

Fast samtidigt blir jag lite orolig, är denna nya ohämmade kärlek till fjärrkontroller ett första steg mot att bli en fullfjädrad nordamerikan, i.e. fet? För det känns lite som om detta är en major fallgrop för hela denna kontinenten - jakten efter utrustning som gör så att man inte behöver röra på sig över huvud taget... Oh well, tröstar mig med att jag klättrar ca 3 gånger per vecka & går vart jag än ska. Dessutom, snart är september här & då kommer jag att dra igång med min träning på allvar - kort kommer när utrustning till nästa projekt inhandlas!

Puss! 

Kommentarer
Postat av: mgs

Akta dig från friterad kyckling i hink bara :)



Du, ceeh fick faktiskt en tändsticksask också som nån donerat så det blev faktiskt 10%!

2008-08-24 @ 16:21:26
Postat av: Ida

NEVER! Gaah, vad äckligt! Har tvingat i mig kycklingvingar från tallrik vid ett par tillfällen men kan inte begripa varför man ska äta dessa små beniga prylar. Fett & noll kött, ie suger hårt.



Ah, en tändsticksask, nå men då så! :)

2008-08-24 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0