Men hur långsamt går inte tiden?

Gaaah, just nu befinner jag mig i en sådan där liten jobbig tidsbubbla - när det känns som om allt i ens liv har gått på snabbspolning fram till just detta ögonblicket & konceptet tid precis har brakat in i en med expressfart. Jaag dör av uttråkning. Försöker trösta mig själv med att jag kommer att ha en fab helg, men just nu spelar det inte så stor roll. Just nu sitter jag på kontoret & dör själsligen av brist på underhållning. So jag checkar runt på bloggar, facebook & dylikt & känner mig ännu lite värre eftersom jag varken har speciellt roligt eller gör något konstruktivt... Ish, skärpning Ida! Fast en sak förde iaf facebookandet med sig - insåg att jag aldrig la upp någon bild på min vampyr out fit. Å andra sidan är kortet i sig inte så mkt att hurra över, måste börja umgås mer med de två vänner jag har som de facto är yrkesfotografer...


Um, jag ser ju lite milt vansinnig ut... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0