24 of December...

Vaknade imorse av att Nitwit stod pa mitt brost & tittade pa mig med en enda brinnande onskan - att jag skulle vakna sa att vi skulle kunna gosa. Eftersom moi inte drattade i sang foran vid 3 efter mkt trevlig julfest var jag inte sa jattesugen, men det struntade hon helt i sa morgonen agnades at non-stop kel. Ringde hem en vanda i hopp om att fa hora lite Kalle i bakgrunden men var lite for sent ute. Maratonpanikpackade sedan en miljon pryttlar, jagade katter, stoppade in katter i buren, jagade katter efter att de pa nagot mirakuost satt lyckats rymma, plastrade om ett panikinducerat klosmarke & lyckades tillslut forpassa mig samt mitt entourage ut ur huset. Nu har jag precis druckit 4 koppar te samt atit tva rostade mackor med kanelhoning pa & kanner mig ratt nojd med livet. Fast saknar alla dar hemma det gor jag, for hur trevligt jag an har det har sa ar det ju inte jul har... det kanns inte jul, inte sa dar som det ska gora. Inget pirr, overatande, paketkaos & myspys med glogg. Vet att vi kommer att dricka eggnog ikvall & tanda brasan, sa det ser jag fram emot, men jul det ar det anda inte...

Puss alla dar hemma, saknar er just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0