And Magnus...

Isobel blev helt fralst i dett lilla kittet med sockerskal & graddkanna som du kopte till mig. Hon forklarade att det var ett helt fantastiskt hantverk, att hon maste lokalisera vart i Mexico stallet som de blivit tilverkade ligger, samt att du har otroligt bra smak med tanke pa att du ar kille & 19. Eller som hon uttryckte det 'Han ar en helt remarkabel person din lillebror som ar sa otroligt mkt mer mangfacetterad an vad man hade kunnat forvanta sig fran en sa pass ung man'. Moi haller med & alskar mitt lilla sett intensivt. Puss kara lillebror!

Kommentarer
Postat av: mgs

Oh my!

Det betyder ju att jag får resa några fler gånger till Canada! Isobel och Milan var ju jättetrevliga människor, intellektuellt skärpa och roliga som fan. Jag ser fram emot nästa gång.



ps. Jag...ehm...skulle uppskatta om du i sommar köpte fler födelsedagspresenter från den där skivaffärn för nu stundar nya högtalare och lp-skivor.

2008-12-26 @ 20:20:54
Postat av: Ida

Jepp, de ar helt underbara eller hur?! & sjalvklart maste du komma hit fler ganger - syster piggelin ska ju stanna har i mer an tre ar till!



Nya hogtalare, fick du det i julklapp? Oki, tack for tipset.



Vad galler presenter, skicka ivag ett litet tackmail for den dar elektronikprylen du fick ar du snall, oki?



KRAAAAAAAM!

2008-12-27 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0