Ehum, men hur ska detta gå?

Anyway, nu är det julfest & jag har bara smitit hit en liten vända eftersom jag väntar ett telefonsamtal från han som alltid får mig att le. Only problem, mor & M beräknas dyka upp om lite knappt 2 timmar för en guidad rundtur på The ROM and moi är tiiiipsy tipsy. Gratis vin & allt det där... Hm, well - jag är ju rätt mkt bättre än vad de är på engelska så min strategi får helt enkelt bli att ta hela rundturen på engelska (det är ju faktiskt bara så jag kan den) & sedan skylla alla eventuella brister på att de helt enkelt inte är helt hundra på den terminologi som vi använder... Jepp, det blir bra, det kör vi på! Ska försöka återkomma om en liten stund med min lite småjuliga outfit - rött är by faaaar en av mina favoritfärger! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0